2 Temmuz 2015 Perşembe

KOREAN-LENS.COM KENDİ CIRCLE LENSİNİZİ ALIN!!

Herkese merhaba, ilk paylaşımım olarak korean-lens.com'dan aldığım circle lenslerim için review yapıcam. Daha önce başka sitelerdende alışveriş yaptım ancak bana sorarsanız korean-lens en iyi site:) internette dolaşırken bulmuştum ve iyiki de bulmuşum:)

bu fotoğrafı bilgisayara aktarırken bir hata oldu sanırım. Sağ gözüm biraz aşağı doğru esnemiş gibi görünüyor. Şimdi derecelendirmeye geçelim:)
benim kendi gözlerim yeşil ve renkli gözlerde lenslerin rengi koyu renkli gözlere nazaran daha az beli olur. Ancak bu lensler bir harika diyebilirim.
Bu lensler sitede VASSEN JEWEL PURPLE olarak geçiyor, böyle bulabilirsiniz:)
üstelik circle lens olmalarına rağmen çok doğal duruyorlar. Günlük hayatınızda da kullanabilirsiniz.(ben cosplay için kullanıyorum). Şimdi beğendiğim birkaç lens göstericem.
DUEBA DOLCE BLUE COLOR LENS
VASSEN ALICE PINK COLOR LENS
VASSEN SHIBUYA GREY COLOR LENS

Umm... en başta açıklamam gereken bir şeyi unuttum hemen açıklıyorum^^
Circle Lens ile normal lensler arasındaki fark nedir? circle lensler gözlerinizin daha büyük gözükmesini sağlar. lenslerin diameter ölçülerine göre büyüklüğü değişebilir.
 

Burada gözümde makyaj yok. Size aradaki farkı göstermek istedim:) Makyajla gözünüzü daha da büyük gösterebilirsiniz. Ayrıca lensleri değerlendirmek gerekirse:
Renk: 5/5
Büyütme: 5/5
Rahatlık: 5/5
Site iletişimi: 5/5
Müşteri servisi: 5/5
Taşımacılık: 5/5
Kargo 5 günde geldi yıldızlı 5 veriyorum :)
Makyaj ile göstermek gerekirse;
 

 

 

 

 
 
Ayrıca satın aldığınız her çift için size bedava bir lens kabı veriyorlar
 
ve lensleriniz şirin mi şirin bir şişenin içinde geliyor^^
 
 
Sonuç olarak http://www.korean-lens.com/ en iyi circle lens sitesi diyebilirim. Ayrıca fiyatları cidden çok uygun. Umarım bu gönderi işinize yaramıştır, görüşmek üzere^^
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder